MARKETING INTERNETOWY

Oferujemy Tobie:

  • pozycjonowanie SEO
  • Google Adwords SEM
  • projektowanie mailingów
  • copywriting SEO
  • marketing społecznościowy – facebook

Jeśli tutaj jesteś, to znaczy że:

… wiesz, że nakłady poniesione na e-marketing już nie są kosztem ale inwestycją,
… wiesz też, że posiadanie strony internetowej to tylko część sukcesu,
… musisz zadbać o jej pozycję w wyszukiwarkach,
szczytem sukcesu jest, gdy jesteś w tzw. Trójkącie Google. – lidera na światowym rynku wyszukiwarek… aż 17 milionów Polaków korzysta z niej codziennie.

 Co powinieneś wiedzieć o pozycjonowaniu?

1. Pozycjonowanie to wysoce skuteczna forma reklamy.

2. Ilość miejsc na pierwszej stronie jest bardzo ograniczona, dlatego nie wszyscy mogą się na niej znaleźć w tym samym czasie, jeśli się nie pozycjonujesz, to nie dajesz sobie szansy bycia w pierwszej 10. W świadomości Twojego potencjalnego klienta nie istniejesz.

3.  Wszystko czego potrzebuje Twoja Firma by zaistnieć w sieci, to WEBNODE

„wyświetlaj swoją reklamę tylko tym, którzy w danej chwili szukają takiej usługi jak twoja”

- Search Engine Optimization (organiczne)

  • czasochłonne, wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania Google jest efektem długiej, systematycznej pracy naszych webmasterów,
  • pozycjonowanie to proces złożony, to szereg zabiegów, które podnoszą pozycję twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania, wpływ na skuteczność ma wiele czynników, m.in: budowa i struktura strony, umiekętności pozycjonera, wielkość konkurencji
  • internauci coraz częściej wpisują dłuższe i bardziej sprecyzowane frazy, np: zamiast agencja interaktywna – agencja interaktywna/infografika lub agencja interaktywna Warszawa.
  • skuteczność – pozycja w pierwszej dziesiątce zapewnia zauważalność
  • długotrwałe efekty – koszty związane z pozycjonowaniem SEO, raz dobrze zoptymalizowana strona utrzymuje sie na swojej pozycji długo
  • opłacalność – pozycjonowanie się zwraca
  • niski koszt – porównując z kosztami na inne formy reklamy (telewizja, radio, gazety).
  • większe zaufanie do wyników naturalnych(za jakie uważa się pozycjonowanie SEO) niż opłacanych, uzytkownicy nie postrzegaja pozycjonowania jako reklamy, zabiegu wykonywanego w celu zysku.
  • Duża konkurencja coraz częściej powoduje niemożność osiągnięcia wysokiego wyniku w wyszukiwarce dlatego gdy nakłady na pozycjonowanie nie przynosza wymiernego efektu, warto przyjrzeć się innej formie pozycjonowania…
 „płać tylko wtedy gdy klient już do ciebie zapukał”

- Search Engine Marketing (płatne)

Przy dużej konkurencji trudniej znaleźć się na 1 stronie. Jak szybko to osiągnąć ? Nie mamy czasu na długotrwały prces SEO, tym bardziej, że nie wiemy jak długo będziemy musieli czekać na wykiki, należy skorzystać z „adwordsów” czyli linków sponsorowanych.

  • masz kontrolę nad budżetem – wydajesz dokładnie tyle na ile Cie stać
  • płacisz za efekty – nie płacisz za wyświetlanie swoich reklam, płacisz wtedy gry zostanie „kliknięta”, im większa konkurencja tym większy koszt jednorazowego kliknięcia, im lepiej dopasowana do odbiorców reklama tym „klik” tanieje.
  • stawkę ustala Google, my pobieramy opłaty za wyręczenie Ciebie w dopasowaniu parametrów Twojej reklamy, i obsługę Twojej kampanii
  • natychmiastowy efekt – już po 2-3 dniach, reklama się wyświetla
  • swobodnie precyzowana grupa odbiorców
  • określasz czas wyświetlania reklamy (pory dnia) i miejsce wyświetlania twojej reklamy(terytorium)
  • elastyczność kampanii – możesz łatwo i szybko dokonywać zmian parametrów w trakcie trwania reklamy

Po analizie Twojej konkurencji i symulacji słów kluczowych doradzimy jakiego pakietu linków potrzebujesz.